17 Mart 2009 Salı

RAFA'DAN ALEX'E FREUDYEN YAKLAŞIMLAR



















"I haven't seen a Madrid side this bad since I managed them!"
"Benim çalıştırdığım dönemden beri bu kadar kötü bir Madrid görmemiştim"

Liverpool-Real Madrid maçı yorumcusu John Benjamin Toshack.

BBC'nin Quotes Of The Week bölümünden harika 2 parça seçtim, birisi British homour denen şeyi dünyada en iyi kullanan spor adamlarından olan Toshack'tan yukarıdaki cümle. Toshack bir Guy Ritchie filminde oynasa hiç sırıtmaz gibime geliyor. Diğeri de aşağıdaki muhteşem düello.

Hafta sonu Liverpool'ın 4-1 kazandığı Manchester United maçı sonrası

Sir Alex Ferguson:"It is a hard one to take because I thought we were the better team and the score does not reflect that."
("Anlaması zor gelebilir çünkü daha iyi olan takım bizdik ve skor bunu yansıtmadı")

Rafa Benitez: "I respect Alex Ferguson. He is a great manager, but I have to defend my club. Sometimes my English is not good enough but I do not understand the Scottish accent."
(Alex Ferguson'a saygı duyuyorum, o büyük bir hoca ama takımımı savunmak durumundayım. Bazen İngilizcem iyi olmuyor ama İskoç aksanını hiç anlamıyorum.)

Sir Alex Ferguson: "I would need to read more of Freud before I could really understand all that.
(Bu söylediklerini anlamam için biraz Freud okumam gerekebilir.
)

Rafa Benitez: "I read about Freud when I was in school and university."
(Ben Freud hakkında üniversitede okumuştum.)

Fatih Terim: Rafa your moustache......
(Rafa senin bıyığını.......)

10 yorum:

varol döken dedi ki...

ehuhehehe, fatih terim'i görene kadar ne oluyor ya diyordum, akşam antrenmanlarını sıkı tutuyorsun hollandalı, helal:)

Manu dedi ki...

hahaha sonda geberdim, şahane olmuş.
yalnız dikkat terim buraya da sallamasın yakında.. :))

behzat dedi ki...

blogu düzenli takip ederim pek yorum yazmışlığım yoktur ama bu sefer tutamadım kendimi hehehehehhh tebrikler..

jose dedi ki...

hahaha abi süpersin.

alperensaylar dedi ki...

mourinho da araya girse hiç fena olmazmış:)

miracsaral dedi ki...

Rafa abimiz, Britanya espri ekolüne çabuk adapte olmuş. Jim Bowen, Spike Milligan havası aldım :)

CaRtMaNtR dedi ki...

terimli final enfes arkadan uçarak türbülentte gelse tam olurdu :D

McDennis dedi ki...

sonunda kopmayan yoktur heraLde...
Harika bir finish!! :)

tubik dedi ki...

Hheheheh.. Süpermiş:)

ilkay dedi ki...

yarılanzi