1 Temmuz 2009 Çarşamba

ŞARAP GERİ DÖNÜYOR






















Dolores O'Riordan'ın yeni albümü 25 Ağustos'ta müzik marketlerde. No Baggage. Albümün ilk single'ı "The Journey" O'Riordan'ın kendisine ait internet sitesinni girişine yerleştirilmiş. Bir hayli umut verici olduğunu söylemeliyim albümün, şarkıdan gayet memnun kaldım. Bury The Hatchet'dan sonra sarışın günlere geri dönüyor Dolores görüldüğü gibi ve evet yine eskisinden daha iyi görünüyor. Bu kadın ne zaman bir önceki haline göre daha kötü görünecek merak etmeye başladım ciddi olarak. Dağılmış bir grubun üyeleri olarak The Cranberries elemanları henüz o günlerin başarısına ulaşamadılar, zaten Dolors dışında doğru dürüst bir işe girişebilmiş eleman da yok. Noel, Paul ve Feargal ortalıkta görünmüyorlar. Bu arada belirteyim yukarıdaki albüm albümün Avrupa çapındaki çıkış tarihi. İrlanda'da yaşayan blog okuyucuları varsa onlr albümü 21 Ağustos'ta Kıta Avrupasından 4 gün önce dinleyebilirler. Tipik bir Dolors O'Riordan albümü olacak yine (sadece 1 albümü var henüz ama "tipik" kelimesinden kastım The Cranberries dönemi tabi). Melankolik, naif şarkılar ve öne çıkmış vokaller. Kapak çalışmasını da bir hayli beğendiğimi söylemeliyim, Dolores Narnia'daki Beyaz Cadı'yı hatırlatıyor. 11 şarkıdan oluşuyor albüm. Single radyolara Temmuz ayı içinde dağıtılacak.

Bu arada 2009-2010 dönemi İrlanda'lı şarkıcının patladığı yıl olabilir. Zira beyaz perdeye de el atmış durumda. Sarah Bliss isimli şarkıcının öldürülmesini ve hayat hikayesinin anlatıldığı filmde Blisset karakterini canlandıracak. Film 2010 yılında gösterime giriyor ve yönetmeni David Grieco. Yalnız şunu söyleyeyim Dolores'in müzikle birleştiğinde mükemmel olansesi, normal hayatta konuşurken çok rahatlatıcı gelmeyebilir.

6 yorum:

varol döken dedi ki...

bu grup bana iki duyguyu bir arada yaşattı... o güne kadar hayatımda dinlediğim en güzel albüm no need to argue ve o güne kadar izlediğim en kötü konser, cnr cranberries konseri... o güne kadar bugüne kadar geldi mi bilmiyorum, o gün bugün müzik dinlemiyorum ben, mj'den sonra bir anlamı yok...

lembo dedi ki...

dolores single takılarak ne yaparsa yapsın, o ilk gençliğimizin cranberries tadını bırakamayacaktır damaklarda.. en azından benim için.. zombie ile başlayan hikaye... bahsedildiği gibi... tek klime ile "naif.."

Ortega dedi ki...

Varol Döken,
Sen en azından gidebilmişsin, ben gidemedim anasını satayım. Kötü de olsa, orada olmak isterdim :D

Thermo Rheumon dedi ki...

Valla ben kadının normal hayattaki sesini bir yerde duydum. Konser kayıtlarını bir kenarda tutmak lazım orda da şarkı tınısında konuşuyor da, Chocolate Brown şarkısının başında sert bir tonla "OK, Don" diyor, korkutucuydu :))

jeankier dedi ki...

girişteki şarkı bana hiç de unut vermedi :(

Minero dedi ki...

Are You Listening güzel bir solo albümdü dinliyoruz hala, No Baggage'ı da merakla bekliyoruz. The Cranberries devamlı olarak takip ettiğim tek yabancı müzik grubuydu, en çok da Dolores'i severdik hala seviyoruz...