9 Mayıs 2013 Perşembe

DEMİRSPOR KÜLLİYATI 2013-1












2009 ve 2010 yılında Haydarpaşa Demirspor'un peşinde ayakkabı eskiten blogun ev sahibi/müdavimlerinden Barad-dur yine yollarda. O yıllardaki yazılarını şuradan görmek mümkün. Not düşelim yazıları kardeş site Duhuliye.com ile ortak kullanıyoruz.

----------------------------------------------

Geçen pazar sahamızda Ortadağ karşısında aldığımız rahat galibiyet sonrası liderlik hesapları yapmaya devam etmiştik. Bu hafta rakip bir Üsküdar takımı olan Selamsızspor’du. Üsküdar takımı olmasına rağmen maçlarını Kartal 75. Yıl Sahası’nda oynayan Selamsızspor, grubun zayıf takımlarından.

Galibiyet umuduyla düştük yine yollara. Kartal Stadı’nı biliyordum ama 75. Yıl Sahası çok yabancıydı bünyeye. Tek bilgi toprak saha olduğu ve Adliye’ye yakın olduğuydu.

Bu sefer altlığımızı Bostancı Kale Pilsen’de yaptıktan sonra yola koyulduk. Metro’nun derin kuyularına, Demir’i yalnız bırakmayacak olmanın gönül ferahlığıyla daldık.




















Hastane – Adliye durağında indikten sonra, sıra sora sora stadın yolunu bulmaya gelmişti. 1 saatten biraz fazla vardı maçın başlamasına. Taksiciler, büfeler, hastane önünde bekleyenler, bölge halkı derken bayağı bi yerden teyit ala ala stada ulaştım. Olur da bu sahada amatör maç seyretmek isteyen olursa (ki zannetmiyorum) söyleyelim; metrodan indikten sonra yolun aşağısına doğru 15 dakika kadar dümdüz yürürseniz stadı görüyorsunuz.

Statı bulduktan sonra yakınlardaki pastanede çay içeyim dedim. İçmez olaydım. Mekan sahibi abimize stadı bir teyit edeyim dedim. Dövmelerimi süzen abimiz “Yok burası Orhantepe stadı. Yanlış yerdesin sen” Taşlanacağımı sandım bakışlardan. Ufaktan uzuyorum. Semt sakini küçük esnaf pastaneci abimiz kıllanmış benden belli ki.

Tekrar stadın çevresine gidiyorum. Korner bayraklarını taşıyan bir abimizi görüyorum saha içinde.

Abi burası 75.Yıl Sahası değil mi?” diyorum.

Evet, evet. Hakem misiniz?” diyor bana.

Yok abi maçı seyderedicem.

Haaa iyi iyi… Şurda kapı var ordan geç tribüne” diyor sağ olsun.



















Tribündeki yerimi alıyorum. İğne atsan yere düşmez yine.  Efsane durumda. Tek başına tek tabancayım tribünde

Derken Demirspor stada geliyor.

Soyunma odasının yolunu tutuyorlar.



















Tribünlerin hemen arkasında bir toprak zemin daha var. O alan da antrenman alanı sanırım. Önce Selamsızsporlu oyuncular daha sonra Demirsporlu oyuncular bu alanda ısınma hareketlerini yapıyorlar.

Bu arada saha komiseri sahada dolaşıyor. Aklıma esame listelerini istemek geliyor. Rica minnet sadece tel örgülerin arkasından resimlerini çekmeme izin veriyor. Müsabaka tarihi olarak 24.05.2013 yazması da enteresan tabi.

























Hakemleri biliyo musun? Beni biliyosundur zaten” cümlesiyle sonlandırıyor yaptığı bu kıyağı abimiz.

Ve maç başlar. Stadı bilenler için (pek mümkün değil gibi gerçi) cami tarafı Selamsız, geçit tarafı Demir’in ilk yarıda.

9. dakikada kaptan Özgür’ün şutu üst direkten auta çıkıyor. 13. ve 17. dakikalarda Özgür ve Ferhat’la mutlak iki pozisyondan yararlanamıyoruz. 30.dakikada Orhan’ın ortasında Erdem’in vuruşuyla 0-1 öne geçiyoruz. Demirspor hocası Ali Enver Kapelman, Mourinho edasıyla yedek kulübesinde.


37. dakikada kornerden gelen topa Ertuğrul’un kafayla vuruşu skoru 0-2’ye getiriyor. Bu aynı zamanda ilk yarı skoru.

İkinci yarıya da çok hızlı başlıyoruz. 55.dakikada Yiğit’in ortasında Özgür topu ağlarla buluşturuyor:
0-3

58.dakikada Selamsızspor’dan Deniz’in kafa vuruşu direkten dönüyor.



















68.dakikada Ferdi yerini 1996 doğumlu Muammer’e bırakıyor. Bu dakikalarda oyun ortada geçiyor. Karşılıklı cılız ataklar var. 77 .dakikada Ertuğrul ve Özgür oyundan alınıyor. Yerlerine yine 1996 doğumlu Ali ve Oğuz giriyor. Artık gazeteye yazımızı gazeteye erken gönderecekmişcesine 0-3 şeklinde sonlandırırken Orhan’ın frikikten orta şut karışımı vuruşu arka direğe çarpıp ağlara gidiyor: 0-4

Selamsızspor kalecisi bu pozisyonda direğe çarptığı için ufak bir sakatlık geçiriyor. Skorun da etkisiyle zaman zaman gerginlikler olmuyor değil. Selamsızspor’un 10 numarası Emirhan, Demirspor yedek kulübesine dönüp “Hocam sizin 7 (Yiğit) numara tam dayaklık ha. Valla dayaklık” şeklinde isyan ediyor.




















Haaa unutmadan maçın büyük bölümünde Demirspor kalecisi Azizcan, Volgu Sorgu’nun “Kaledeki Yalnızlık” filmine gönderme yaparcasına poz veriyordu adeta.

 Ve son düdük. Balkan Yeşilbağlar’ın da galip geldiği haftada averajla 2 .sıradaki yerimizi koruyoruz. Haftaya rakip Küçükyalı Yelken. Belki de liderlik gelir.

by Barad-dur

2 yorum:

King Santillana dedi ki...

Haydarpaşa Demirspor'un pesinde statdan stada koşuşturan Barad-Dur'un bu sevdasına tek kelimeyle şapka çıkarıyor ve saygı duruşunda bulunuyorum. Harbiden ve candan ciğerden hem de.. Helal olsun. Aslında çok fazla şaşırılacak bir durum yok. Kimin kardeşisin sen :)

Flying Dutchman dedi ki...

bence biraz daha tek başına maçlara giderse teknik kadroya da girebilir.